ستاره خطاب به پرسپولیسی ها: به زودی به استقلال برمی گردم
http://up98.ir/uploads/141243590270511.gif

 

       

        

 
      
            
نظرات:                 21227 بازدید            
       
        
 
 

به گزارش سرويس ورزشی جام نیوز، برنامه سفر تيم پيكان به تركيه از تهران هماهنگ شده بود. اينكه شاگردان ابراهيم‌زاده راهي كمپ كارتپه واقع در 140 كيلومتري استانبول شده و پس از 7 روز اقامت در آن كمپ به استانبول رفته و سه روز تمرينات سطح دريا را پشت‌سر بگذارند.

 

در اين ميان استقلالي‌ها هم به تركيه رفته بودند و اتفاقا در استانبول 140 كيلومتري محل اقامت پيكان اردو زدند. با اين همه تيم ژنرال وقتي براي برگزاري يك ديدار با تيم بورسااسپور راهي كمپ كارتپه شد خيلي‌ها انتظار تقابل او با مهدي رحمتي را مي‌كشيدند كه اين ديدار هرگز رقم نخورد و دروازه‌بان فصل پيش استقلال به محض حضور امير قلعه‌نويي در لابي هتل به اتاقش رفت و تا شب بيرون نيامد.

 

اما وقتي قرار شد كاروان پيكان به استانبول برود اعضاي اين تيم متوجه شدند كه قرار است به همان هتلي بروند كه استقلال و قلعه‌نويي در آن مستقر هستند به همين خاطر براي دور ماندن از هر حاشيه‌اي آنها هتلي ديگر را رزرو كرده و به آن مكان رفتند تا رحمتي و قلعه‌نويي با هم رودررو نشوند.

 

اين اتفاقات در حالي رخ مي‌داد كه قرعه‌كشي ليگ چهاردهم در تهران انجام شد و مشخص كرد كه استقلال و پيكان در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت و تقابل اين دو در آن هفته ديگر اجتناب‌ناپذير است.

 

البته اين همه ماجراي رحمتي در اين روزها نبود چون او در كارتپه و كمپي كه پرسپوليسي‌ها هم آنجا اقامت داشتند بارها از سوي دوستان پرسپوليسي‌اش در اين باره مورد سوال قرار گرفت كه چرا از استقلال جدا شدي و يا اينكه چه زماني به اين تيم برمي‌گردي كه او در پاسخ به آنها گفته بود: «يك روز به استقلال برمي‌گردم.»

 

البته آن يك روز قطعا تا پايان فصل پيش‌رو نيست اما بي‌شك رحمتي دل به روزهايي بسته كه قلعه‌نويي از استقلال برود و به اين تيم برگردد.

 

قطعا او در طول فصل چهاردهم بار ديگر طعم حضور در تيمي بي‌طرفدار را خواهد چشيد و بيشتر از حالا به بازگشت به استقلال فكر خواهد كرد.



نظرات شما عزیزان:

خخخخخخخخخ
ساعت23:50---1 مرداد 1393
خخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : شنبه 28 تير 1393 ا 11:43 نويسنده : a ا
.: Weblog Themes By رضااديبيان :.